aMedia - Comunicare de profil

comunicare-public-relations  Comunicarea este elementul fundamental al existentei umane si, implicit, al unei companii. A comunica inseamna a pune de acord, a fi in legatura cu..., a fi in relatie cu.... Aceasta este baza promovarii, iar te poate ajuta sa o implementezi cat mai corect si eficient.
  Activitatea de relatii publice reprezinta o forma de promovare credibila, informatiile furnizate fiind considerate mai veridice decat cele oferite in reclame. Concret, cea mai cunoscuta si mai acceptata definitie a Relatiilor Publice este cea a lui Rex Harlow:
  "Relatiile publice reprezinta functia manageriala distincta care ajuta la stabilirea si mentinerea unor limite reciproce de comunicare, la acceptarea reciproca si la cooperarea dintre o organizatie si publicul ei; ele implica managementul problemelor, ajutandu-i pe manageri sa fie informati asupra opiniei publice si sa raspunda cererilor opiniei publice; ele definesc si accentueaza obligatiile managerilor de a anticipa tendintele mediului; ele folosesc ca principale instrumente de lucru cercetarea si comunicarea bazata pe principii etice".

  Prin Comunicare & Relatii Publice intelegem:
      communicate de presa
      e-mail marketing
      monitorizare media
      social media
      productie redactionala

 

FACEBOOK

CURSVALUTAR

      Vineri, 23 Iunie 2017

       1 EURO = 4.5673 lei

       1 USD = 1.1670 lei

       1 LIRA STERLINA = 5.2034 lei

       1 FRANC ELVETIAN = 4.2091 lei

       1 GRAM AUR = 0.1572 lei